Yamaha Forums banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
137 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Balade inter-forums dans le sud Touraine... départ du Chateau d'Amboise...
19 motos au départ (et a l'arrivée !) principalement des 1/8 litre Coréennes..mais ma TiWi etait la !!et une superbe Buell:thumbsup:
Voici en images un petit résumé d'une belle journée...

And my favorite of the day...sorry it's not a Yam,but This Buell is just Magnifique !!

·
Banned
2,476 Posts
Looks like a good turnout. I noticed in one of the pictures, there is a Hyosung bike. Do you guys have many of those rolling around in Europe?

·
Registered
137 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Looks like a good turnout. I noticed in one of the pictures, there is a Hyosung bike. Do you guys have many of those rolling around in Europe?
Yes,there's many hyoung,and my friends Bigwheelers have some Karion...(it's a TW fake....but it's 180 tyres..so it's ok for it to be a part of the Club !! :smirk:
And there is more and more Daelim...."sporsters S" :rofl: it's look like a 600, a littke R6..but it sound like a scooter !!! :rofl: but between 120 and 130 km/h !!

·
Premium Member
738 Posts
to many than I would quote for ... ***** stuff

·
Premium Member
924 Posts
Jee Jee merci de partager avec nous ces images et le beau week end. :thumbsup: Ca me manques les petites balades comme ca, enfin je dois rejoindre un groupe don't j y étais un membre mais depuis que je gère le magasin ou je boss, il parait des plus en plus difficile de faire tel arrangements, sinon je viendrais vous joindre un jour en France! :)

1 - 7 of 7 Posts